Model uczenia się S.T.E.A.M obejmuje naukę, technologię, inżynierię, sztukę i matematykę. Skrót pochodzi od angielskich słów: Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics. Model zajęć angażuje obydwie półkule mózgowe podczas lekcji. Rozwija zdolność logicznego i krytycznego myślenia oraz kreatywność i wyobraźnię. Zajęcia wykorzystują metodę projektu. Grupa uczniów z klasy 1TZ wraz z uczniami z Turcji i Jordanii testowała ten model w projekcie eTwinning
pt.: S.T.E.A.M. for Renewable Energy "Empowering Tomorrow's Innovators: S.T.E.A.M Exploration of Renewable Energy for Students". Finalnym efektem projektu była symulacja nowoczesnego miasta: smart city simulation. Zanim ta symulacja powstała uczniowie mogli poznać kolegów i koleżanki z zupełnie odmiennych kulturowo krajów poprzez platformę Twinspace. Jest to przestrzeń do współpracy szkół i realizacji projektów. Na platformie uczniowie przedstawiali się, poznawali uczniów szkół partnerskich i prezentowali wyniki swoich badań nad tradycyjnymi i odnawialnymi źródłami energii.