NA ROK SZKOLNY
2024/2025
Rejonowa Liga Lekkiej Atletyki
- Szczegóły
- Autor: Nauczyciele WF
25 września na nowym stadionie lekkoatletycznym w Brzozowie odbyły się rejonowe zawody ligi lekkoatletycznej szkół ponadgimnazjalnych powiatów: sanockiego, bieszczadzkiego, leskiego i brzozowskiego. Naszą szkołę reprezentowali: Karolina Szewerniak kl. 3 TBG, Monika Frydrych kl. 1 TBG, Klaudia Jędrzejec kl. 2 FW, Elżbieta Kaczmar kl. 1 TF, Daniela Kmicińska kl. 2 FW, Karolina Koczera kl. 1 TZ, Ewa Kozyra kl. 1 TBG, Jolanta Krupa kl. 2 W, Joanna Kwiatkowska kl. 2 FW, Nikola Makowska kl. 2 FW, Elżbieta Miętus kl. 1 TF, Magdalena Radwańska kl. 1 TBG, Kinga Stach kl. 1 TBG, Oliwia Świdnicka kl. 1 TZ, Dominik Chamulak kl. 3 W, Piotr Galant kl. 3 TBG, Patryk Gęgotek kl. 3 A, Dawid Janczak kl. 3 TBG, Jacek Jurcaba kl. 3 TBG, Dominik Kot kl. 1 TBG, Kamil Karcarz kl. 1 TZ, Marcin Latoś kl. 1 TBG, Damian Michalik kl. 1 ADawid Starzak kl. 2 W, Jakub Wojtowicz kl. 2 W, Jakub Wójcik kl.1 W, Paweł Pytlowany kl. 1W, Dawid Karpecki kl. 3 TBG, Eryk Okarma kl. 3 TBG, Konrad Lenartowicz kl. 3 TBG i Dawid Głogowski kl. 2 A. Dziewczęta zespołowo zajęły IV miejsce, a chłopcy VI.
Geodeci w Rzeszowie
- Szczegóły
- Autor: Mirosław P.
Uczniowie klas w zawodzie technik geodeta odwiedzili Wyższą Szkołę Inżynieryjno- Ekonomiczną w Rzeszowie. Spotkanie odbyło się w ramach prowadzonego przez rzeszowską uczelnię projektu „Nowy wymiar edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską. Zajęcia z udziałem również słowackich uczniów z Hummenego obejmowały wykład na temat kształcenia praktycznego, ciekawe spotkanie z podróżnikiem oraz konsultacje związane z doradztwem zawodowym.
HARMONOGRAM SPOTKANIA Z WYCHOWAWCAMI W DNIU 28 WRZEŚNIA 2017 r.
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Spotkanie ogólne na stołówce szkolnej godz. 16.00
Tematyka spotkania:
Przedstawienie koncepcji pracy szkoły, informacji o zasadach obowiązujących w szkole i dodatkowych dniach wolnych od zajęć dydaktycznych – dyrektor szkoły - mgr Elżbieta Kokoszka
Procedury i organizacja egzaminu maturalnego - wicedyrektor mgr Katarzyna Michalak
Procedury egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie – Kierownik Szkolenia Praktycznego - mgr Eliza Wojnicka - Buczek
Zapoznanie z zasadami oceniania – wychowawcy klas podczas spotkań w zespołach klasowych
Spotkanie klasy 1TBg z wychowawcą odbędzie się o godz. 15.30 w sali 1 przed rozpoczęciem spotkania ogólnego na sali gimnastycznej
Spotkania z wychowawcami po zakończeniu spotkania ogólnego na stołówce szkolnej
Sala | 108 | 106 | 1 | 101 | 102 | 201 | 208 | 202 | 207 |
klasa | 1 Tf | 1Tz | 1TBg | 1FW | 1A | 1 W | 4Tbg | 4Tz | 4Tf |
Klasy pierwsze Technikum:
1 TF – technik usług fryzjerskich i technik obsługi turystycznej – wychowawca – p. Aneta Zaleska – sala 108
1TZ – technik żywienia i usług gastronomicznych i technik fotografii i multimediów - wychowawca - p. Katarzyna Grzesiak – sala 106
1 TBG – technik budownictwa i technik geodeta - wychowawca – p. Małgorzata Lewek – sala 1
Klasy pierwsze Branżowej Szkoły I Stopnia:
Klasa 1A – murarz – tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - wychowawca – p. Mirosław Sworst – sala 102
Klasa 1 FW – fryzjer, mechanik pojazdów samochodowych, blacharz samochodowy, elektromechanik pojazdów samochodowych, cukiernik, piekarz, monter sieci i instalacji sanitarnych – wychowawca – p. Lilla Sworst – sala 101
Klasa 1 W – ślusarz, kucharz, lakiernik, elektryk, sprzedawca – wychowawca p. Małgorzata Bączar – 201
XVI edycja Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Lewek
Szkolna Internetowa Gra Giełdowa (SIGG) to symulacyjna gra inwestycyjna, która uczy młodych ludzi inwestowania na giełdzie. Projekt adresowany jest do uczniów ze szkół ponadgimnazjalnych, którzy w zespołach 2-4 osobowych pod opieką nauczyciela inwestują wirtualne 20 000 zł. Zwycięzcy, czyli zespoły, które uzyskały najwyższą stopę zwrotu ze swoich wirtualnych inwestycji, a także najlepsi finaliści e-learningowego kursu o inwestowaniu zdobywają cenne nagrody. Projekt realizowany jest w ścisłej współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie.
Wkrótce rozpocznie się rejestracja do XVI edycji SIGG . Wszyscy chętni do wzięcia udziału w grze lub kursie proszeni są o kontakt z opiekunem projektu - p. Małgorzatą Lewek
Rozpoczęcie zajęć w Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Inauguracja roku szkolnego 2017/ 2018
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Inauguracja roku szkolnego 2017/ 2018
- ·Dyrektor Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku informuje, że uroczystość z okazji inauguracji roku szkolnego 2017/2018 odbędzie się w dniu 04.09.2017r. (poniedziałek) o godz. 10.00. na sali gimnastycznej,
- Msza Święta na rozpoczęcie roku szkolnego odprawiona zostanie w dniu 04.09.2017 r. o godz. 8.00 w kościele pw. Chrystusa Króla,
- Spotkania z wychowawcami odbędą się po zakończeniu ogólnej części uroczystości zgodnie
z poniższym przydziałem:
I tura:
Sala | 2 | 3 | 101 | 102 | 106 | 108 | 201 | 205 | 207 | 208 | F1 | 03 | 203 |
klasa | 3Tz | 2Tf | 1Fw | 1Tbg | 1 Tz | 1Tf | 1A | 1W | 2Tz | 2Tbg | 4Tbg | 3W | 4Tz |
II tura:
Sala | 2 | 3 | 101 | 102 | 106 | 108 | 201 | 205 | 207 | 208 | F1 | 03 | 203 |
klasa | 3Tf | 2A | ___ | __ | ___ | __ | 4Tf | 3A | 2Fw | 3Tbg | 2W | 3Fw | ____ |
Klasy pierwsze Technikum:
1 TF – technik usług fryzjerskich i technik obsługi turystycznej – wychowawca – p. Aneta Zaleska – sala 108
1TZ – technik żywienia i usług gastronomicznych i technik fotografii i multimediów - wychowawca - p. Katarzyna Grzesiak – sala 106
1 TBG – technik budownictwa i technik geodeta - wychowawca – p. Małgorzata Lewek – sala 102
Klasy pierwsze Branżowej Szkoły I Stopnia:
Klasa 1A – murarz – tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - wychowawca – p. Mirosław Sworst – sala 201
Klasa 1 FW – fryzjer, mechanik pojazdów samochodowych, blacharz samochodowy, elektromechanik pojazdów samochodowych, cukiernik, piekarz, monter instalacji sanitarnych – wychowawca – p. Lilla Sworst – sala 101
Klasa 1 W – ślusarz, kucharz, lakiernik, elektryk, sprzedawca – wychowawca p. Małgorzata Bączar – sala 205
Ogłoszenie
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
UWAGA !!!
DYPLOMY I ŚWIADECTWA POTWIERDZAJĄCE KWALIFIKACJE ZAWODOWE
DO ODEBRANIA U KIEROWNIKA SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO
OD DNIA 25 SIERPNIA 2017r.
Kwaterowanie w Internacie ZS Nr 5 w Sanoku w roku szkolnym 2021/2022
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Kwaterowanie w Internacie ZS Nr 5 w Sanoku
w roku szkolnym 2021/2022
- Przed przyjazdem do internatu należy zapoznać się z Regulaminem Internatu i zasadami przebywania w internacie na czas pandemii COVID-19. Wszystkie niezbędne informacje o zasadach pobytu wychowanków w internacie są dostępne na stronie internetowej szkoły www.zs5sanok.pl
- Osoby kwaterujące się zobowiązane są do wcześniejszego powiadomienia wychowawców lub dyrektora ds. internatu o dniu przyjazdu do placówki w celu zaplanowania posiłków (pod nr tel. 13 463 23 84 lub 13 463 23 83, 13 463 23 85 lub przez Messenger)
- Przyjazd do internatu możliwy jest od dnia 31.08.2021r. (wtorek) od godz. 1600 (od 16.00-18.00 klasy 1, od 18.00-20.00 klasy 2,3,4)
- Rodzic zobowiązany jest do wypełnienia ankiety wstępnej i przekazania jej dyżurującemu wychowawcy podczas przyjazdu młodzieży do internatu.
- Rodzice/opiekunowie zobowiązani są do zapoznania się z Regulaminem Internatu (na miejscu) oraz Regulaminem w czasie pandemii COVID-19.
- W internacie zostaną zakwaterowani wyłącznie wychowankowie, którzy nie mają objawów chorobowych wskazujących na infekcję.
- Osoby mające objawy wskazujące na chorobę zakaźną, mające bliski kontakt z osobą zakażoną, podejrzaną o zakażenie, przebywające w domu z osobami poddanymi kwarantannie lub izolacji nie mogą przebywać na terenie internatu.
- Na teren internatu może wejść tylko wychowanek z jednym rodzicem/ opiekunem
- Po każdorazowym wejściu do budynku należy obowiązkowo zdezynfekować dłonie oraz mieć założoną maseczkę w przestrzeni ogólnodostępnej (nie dotyczy pokoi, w których będą mieszkać wychowankowie).
- Na terenie placówki należy zachować bezpieczny odstęp od innych osób: koleżanek, kolegów, wychowawców i innych pracowników.
- Przed wejściem do internatu należy zachować bezpieczny odstęp od innych osób oczekujących na zakwaterowanie.
- Przydział pokoju oraz odbiór klucza będzie miał miejsce w pokoju wychowawców.
- Do internatu nie należy przywozić sprzętu typu żelazka, czajniki, kuchenki elektryczne itd.
- Wychowankowie przywożą ze sobą własny komplet pościeli, prześcieradło i poszewkę, rzeczy osobiste, własne środki higieniczne oraz sztućce, talerzyk, miskę i kubek do własnego użytku, skrócony odpis aktu urodzenia(do zameldowania). Z uwagi na wprowadzone obostrzenia prosimy, żeby w dniu zakwaterowania wychowankowie przywozili ze sobą tylko niezbędne rzeczy i przedmioty codziennego użytku!
- Żywienie w internacie będzie obowiązywać od dnia 01.09.2021r. (środa) od śniadania.
- Opieka w internacie w roku szkolnym 2021/22 sprawowana jest od niedzieli od godz. 1600do piątku do godz. 1700. Placówka nie zapewnia opieki weekendowej.
Termin poprawkowy - matura 2017
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Termin poprawkowy – matura 2017
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Praktyka zawodowa w Rowach.
- Szczegóły
- Autor: Sabina Dziuba
W dniach od 29 maj do 17 czerwca br. 13 osobowa grupa młodzieży w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych odbywała praktyki w Ośrodku Wypoczynkowym „Albatros” w Rowach. Były to dni, kiedy sprawdzali oni i doskonalili swoje umiejętności w rzeczywistych warunkach pracy. Przygotowywali potrawy na poszczególne posiłki, ustawiali stół bufetowy, serwowali dania, obsługiwali konferencje, a także myli naczynia i sprzątali. W wolnym czasie spacerowali po malowniczej miejscowości, jaką są Rowy, korzystali z pogodnych dni odpoczywając na plaży, podziwiali zachody słońca. Był to czas intensywnej pracy, ale również odpoczynku, na ciekawego spędzenia czasu z rówieśnikami, pogłębiania znajomości i przyjaźni. Dla wielu z nich również możliwość wyjazdu nad polskie morze. Opiekę nad młodzieżą podczas tych trzech tygodni sprawowali nauczyciele: mgr Renata Grześków oraz mgr inż. Sabina Dziuba.
OGŁOSZENIE
- Szczegóły
- Autor: Grzegorz B
Świadectwa, aneksy i zaświadczenia o wynikach egzaminu maturalnego 2017 wydawane będą absolwentom w dniu 30 czerwca 2017 r. od godz. 9.00 do 15.00 w gabinecie wicedyrektora szkoły.
Strona 48 z 74